W oficjalnym komunikacie czytamy, że PZPN podpisał z zakładami bukmacherskimi Betclic największą umowę sponsoringową w historii klubowych rozgrywek organizowanych przez piłkarską centralę. Nie podano konkretnych kwot.
Począwszy od przyszłego sezonu, polskie rozgrywki będą nosiły nazwy Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi oraz Betclic 3. Ligi. Kontraktem ma obowiązywać przez najbliższe cztery lata, aż do zakończenia rozgrywek 2027/28.
Po zawarciu umowy, głos zabrał sekretarz generalny federacji. Łukasz Wachowski jest przekonany, że na tej współpracy skorzystają wszystkie zainteresowane strony.
- Skorzystają na tym kluby występujące w tych rozgrywkach, jak również Polski Związek Piłki Nożnej. Ogromnie cieszy nas nie tylko bezprecedensowa skala sponsoringu, obejmująca aż trzy poziomy rozgrywkowe, ale także wspólnie wypracowana z marką Betclic strategia, obejmująca uatrakcyjnienie produktu na wielu poziomach: broadcastu, contentu, aktywacji skierowanych do kibiców - mówił Wachowski, cytowany przez pzpn.pl.
To kolejna istotna zmiana dla kibiców. Dodajmy, że od przyszłego sezonu rozgrywki zaplecza PKO Ekstraklasy będą transmitowane na sportowych antenach TVP.
ZOBACZ WIDEO: "Prosto z Euro". Polakom nie dają większych szans na awans. "Piłka nożna to nie baseball"
Czytaj więcej:
"Dżolo" miał sporo nieobecności. Nauczyciel Probierza zaskakuje: "Na dobre mu to wyszło"