Ponad 10 mln wyświetleń. Klub Premier League przebił wszystkich

Twitter / Na zdjęciu: ogłoszenie transferu Zekiego Amdouniego
Twitter / Na zdjęciu: ogłoszenie transferu Zekiego Amdouniego

Letnie okno transferowe trwa w najlepsze, a kluby prześcigają się w tym, jak ciekawie pochwalić się nowym zawodnikiem. Hitem stał się film, który opublikował brytyjski Burnley FC.

W tym artykule dowiesz się o:

[tag=643]

Burnley FC[/tag] w ubiegłym sezonie wywalczył awans do angielskiej Premier League. Klub z hrabstwa Lancashire zbroi się, aby zaprezentować się jak najlepiej w roli beniaminka. W środę "The Clarets" pochwalili się nowym napastnikiem.

Z FC Basel za 18,6 mln euro pozyskano Zekiego Amdouniego. To reprezentant Szwajcarii, który w poprzednim sezonie strzelił 22 gole we wszystkich rozgrywkach. O tym transferze zrobiło się głośno na całym świecie.

To wszystko zasługa sposobu, w jaki Burnley ogłosiło transfer. Przedstawiciel Premier League przygotował film, w którym wykorzystano czołówkę legendarnego serialu animowanego dla dzieci "Teletubisie".

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: pękniesz ze śmiechu. To najgorszy rzut karny w historii?

W pewnym momencie na brzuchu postaci Tinky Winky wyświetla się nagranie, w którym z kibicami wita się Amdouni. To był strzał w dziesiątkę, bo film błyskawicznie stał się hitem internetu.

Teletubisiowe ogłoszenie transferu w niespełna dobę obejrzało 10,5 miliona internautów, a ta liczba stale rośnie. Burnley w pomysłowy sposób dotarł do ludzi z całego świata.

"Było to niestosowne". Raków błyskawicznie usunął swój wpis >>
Zabawa i śpiewy w Mołdawii. Wyciekł film ze Stasiakiem >>

Źródło artykułu: WP SportoweFakty