Kiedy przedstawiciele FC Barcelony poinformowali, że platforma muzyczna Spotify będzie oficjalnym sponsorem klubu (jest też w nazwie stadionu), zapowiedziała również możliwość zmian jeżeli chodzi o logo na przodzie koszulek meczowych.
Dotyczyło to kilku spotkań w sezonie. I tak było w pierwszej rundzie podczas spotkania w Madrycie z Realem. Wtedy na koszulkach znalazło się logo popularnego, kanadyjskiego muzyka Drake'a.
Co ciekawe spekulowano wtedy, że może to być logo Shakiry, co mocno podgrzewało atmosferę związaną z jej rozejściem się z Gerardem Pique, czyli zawodnikiem Dumy Katalonii.
19 marca dojdzie do kolejnego ligowego klasyku i Barca ponownie wystąpi w koszulkach specjalnie przygotowanych pod ten mecz. Na jej froncie tym razem znajdzie się logo Rosalii. Takie informacje przekazała stacja radiowa Rac 1.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: z piłką wyczynia cuda. Zobacz popisy gwiazdy Barcelony
Rosalia to jedna z najbardziej znanych, katalońskich artystek jeżeli chodzi o obecną scenę muzyczną. Ta akcja ma pomóc jej w promocji kolejnego albumu, który ma ukazać się jeszcze w 2023 roku.
Barca i "Królewscy" są w trakcie małego maratonu spotkań pomiędzy sobą. 2 marca na Santiago Bernabeu obie ekipy spotkały się w ramach pierwszego półfinału Pucharu Króla - Katalończycy, grający bez Roberta Lewandowskiego - wygrali 1:0.
Teraz (19 marca, godz. 21:00) obie ekipy zagrają w Primera Division (jest duża szansa na występ "Lewego") na Spotify Camp Nou. Będzie to niezwykle ważne spotkanie w wyścigu o tytuł mistrza Hiszpanii. Barca jest aktualnie liderem i ma dziewięć punktów przewagi nad Realem.
Rewanż w półfinale Pucharu Króla zaplanowano z kolei na 5 kwietnia. Odbędzie się on oczywiście na Spotify Camp Nou.
Zobacz także:
Co za wyznanie Xaviego. Takich słów nikt się nie spodziewał
FC Barcelona szykuje transfery. Podano nazwiska