Przedstawiciele Anwilu Włocławek na początku grudnia, w związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia zorganizowali konkurs dla kibiców pod nazwą #RottweileryPodChoinkę. Należało w dowolnej formie opisać i zaprezentować osobę z rodziny, która zasługuje na odwiedziny koszykarskiego zespołu.
Zgłosiło się około 40 osób. Klubowe jury przez klika dni zastanawiało się nad wyborem laureatów. Ostatecznie szczęśliwymi zwycięzcami zostali: Władek, Gabrysia i Marcin.
- Musimy przyznać, że wybór nie był łatwy, bowiem nasi kibice - jak to zwykle bywa - stanęli na wysokości zadania i zdecydowana większość zgłoszeń zawierała fantastyczne opisy i ciekawe zdjęcia - czytamy na oficjalnej stronie internetowej klubu z Włocławka.
Następnie w rolę Świętych Mikołajów wcielili się Mateusz Kostrzewski, Michał Michalak i Jarosław Zyskowski, którzy podarowali kibicom złote medale zdobyte w sezonie 2017/2018.
- Tradycją Świąt Bożego Narodzenia jest robienie różnego rodzaju spotów, czasem zawodnicy, trenerzy składają życzenia czy śpiewają piosenki, my postanowiliśmy w tym roku zrobić coś oryginalnego, choć przecież sama istota konkursu nie jest niczym niezwykłym. Postanowiliśmy jednak, że skoro ten wyjątkowy dla historii naszego klubu rok 2018 już powoli się kończy, to warto jeszcze raz zaakcentować jego wagę, a przy tym w sposób symboliczny uhonorować naszych wyjątkowych Kibiców. I cóż, medale nie mogły być lepszym prezentem, a dla nas lepszym prezentem nie mogło wzruszenie fanów - komentuje Hubert Hejman, dyrektor KK Włocławek.
#40Rottweilery Pod Choinkę - finał akcji świątecznej: