Williams nie próżnuje. Kolejny kontrakt partnerski podpisany

Materiały prasowe / Na zdjęciu: Siergiej Sirotkin podczas testów F1 pod Barceloną
Materiały prasowe / Na zdjęciu: Siergiej Sirotkin podczas testów F1 pod Barceloną

Williams robi wszystko, co w jego mocy, aby jak najszybciej wrócić do wysokiej formy w Formule 1. Zespół z Grove podpisał właśnie kontrakt z firmą Geospatial Insight. Nowy partner ma pomóc Brytyjczykom w analizie danych.

Po czterech wyścigach nowego sezonu Formuły 1, Williams plasuje się na ostatnim miejscu w klasyfikacji generalnej konstruktorów. Brytyjski zespół ma na swoim koncie tylko cztery punkty. Ekipa z Grove robi jednak wszystko, by jak najszybciej pokonać kryzys formy. W zeszłym tygodniu team podpisał umowę z firmą Omnitude, która specjalizuje się w technologii blockchain i ma jej pomóc w analizie danych.

W środę Brytyjczycy poinformowali o pozyskaniu kolejnego partnera. Na współpracę z Williamsem zdecydowała się spółka Geospatial Insight. Zajmuje się ona opracowywaniem informacji z wykorzystaniem dużych zbiorów danych geoprzestrzennych. W ramach umowy, członkowie ekipy z Grove zyskają dostęp do wiedzy i doświadczenia pracowników Geospatial Insight.

- Formuła 1 to szczyt, jeśli chodzi o sporty motorowe i uchodzi za jedną z najbardziej zaawansowanych dyscyplin sportowych na świecie. Coraz częściej zespoły zwracają uwagę na analizę różnych danych, aby wspomóc rozwój technologiczny i poprawić swoje wyniki. Zdolność do podejmowania świadomych decyzji dotyczących rozwoju samochodu i strategii wyścigowej może mieć kluczowe znaczenie i pozwoli osiągnąć sukces - czytamy w komunikacie Williamsa.

- Nawiązanie współpracy z Geospatial Insight w kwestii dostarczania innowacji technologicznych jest wartością dodaną dla Williamsa. Już pierwsze rozmowy udowodniły, że są oni w stanie zapewnić nam wiele praktycznych informacji i jesteśmy podekscytowani na myśl o współpracy z nimi - stwierdziła Claire Williams, zastępczyni szefa zespołu z Grove.

Sporo po nowym partnerze obiecuje sobie też Paddy Lowe. - F1 to sport oparty na informacjach. Geospatial Insight posiada ogromne doświadczenie w zakresie danych geoprzestrzennych i koncentruje się na dostarczeniu innym podmiotom zbioru wartości, dzięki którym mogą oni zyskać przewagę nad rywalami. Cieszymy się z początku tej współpracy. Naszym zdaniem to pierwszy taki projekt w motorsporcie - stwierdził dyrektor techniczny Williamsa.

ZOBACZ WIDEO Ekspert wróży Kubicy błyskawiczny powrót. "Jego wyniki są niewiarygodne!"

Komentarze (0)