Nikt nie chce, aby doszło do powtórki z Silverstone. Dlatego FIA wspólnie z Pirelli wyegzekwowała punkty, które muszą być przestrzegane przez zespoły Formuły 1. Charlie Whiting wystosował do wszystkich ekip specjalną notkę. - Na prośbę Pirelli ze względów bezpieczeństwa na leży zastosować się do poniższych wytycznych:
- początkowe ciśnienie opon ma wynosić 1.1 bara,
- minimalne ciśnienie podczas pracy opony z przodu ma wynosić 1.38 bara,
- minimalne ciśnienie podczas pracy opony z tyłu ma wynosić 1.31 bara,
- maksymalny kąt nachylenia przednich opon ma wynosić 4 stopnie,
- maksymalny kąt nachylenia tylnych opon ma wynosić 2.5 stopnia,
- opony mają być używane po stronach, na które zostały zaprojektowane.
- Poprosiliśmy o to FIA, ponieważ mimo problemów w zeszłym tygodniu, niektóre zespoły nadal chciały robić to, co może zaszkodzić oponom - poinformował Paul Hembery.
Jesteś kibicem sportów motorowych? Mamy dla Ciebie nowy fanpage na Facebooku. Zapraszamy!