Informację podało samo Royal Never Give Up za pośrednictwem lokalnego chińskiego mikrobloga, Weibo. Wraz z dniem 3 września 2018 roku rozpoczęła się współpraca giganta w branży barów szybkiej obsługi z uznawaną za jedną z najlepszych drużyn esportowych w League of Legends na świecie.
Nie jest to pierwsze podejście KFC do tematu gier. Wcześniej mogliśmy zobaczyć firmę m.in. jako sponsora relacji z Worlds 2017 na kanale jednego z polskich influencerów, Nervariena.
Dokładny charakter sponsoringu nie jest jeszcze znany. Marka będzie miała okazję się pokazać już 5 września, kiedy to Royal Never Give Up zacznie rywalizację w letnich regionalnych play-offach w Chinach zwanych LPL, o których można przeczytać więcej [urlz=https://lol.gamepedia.com/LPL/2018_Season/Summer_Playoffs]tutaj.
[/urlz]ZOBACZ WIDEO Wiktor "TaZ" Wojtas: Chciałbym zagrać na Stadionie Narodowym wypełnionym po brzegi