- Bardzo zależy nam, by żużel stał się popularny w całym kraju. A Drużynowy Puchar Świata to doskonała okazja do promocji tej dyscypliny sportu - mówi Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska, czyli firmy, która od tego roku jest głównym sponsorem reprezentacji Polski. To właśnie z inicjatywy Nice Polska emitowana jest Kronika Drużynowego Pucharu Świata.
W każdym wydaniu Kroniki będzie można obejrzeć materiały prezentujące życie codzienne reprezentacji Polski, kulisy zawodów, interesujące wywiady i podsumowania. - Cieszę się, że dzięki naszym wspólnym staraniom z firmą Prestige z Ostrowa Wielkopolskiego pozyskaliśmy dla reprezentacji Polski takich partnerów jak Nice Polska i TVP. Dzięki nim możliwe są takie przedsięwzięcia jak Kronika Drużynowego Pucharu Świata. To olbrzymi kapitał, który w niedalekiej przyszłości powinien przyczynić się do wzrostu popularności sportu żużlowego w naszym kraju - dodaje Piotr Szymański, przewodniczący Głównej Komisji Sportu Żużlowego.