W ostatnich latach najlepszą frekwencją na własnym obiekcie cieszyła się Cash Broker Stal Gorzów. Czy w tym sezonie ulegnie to zmianie? Fogo Unia Leszno wystartowała w Internecie z hasztagową akcją #KSULchallenge. Jej celem jest zachęcie kibiców do przybycia na niedzielny mecz PGE Ekstraligi z Ekantor.pl Falubazem Zielona Góra.
Leszczynianie mówią wprost, iż chcą wywalczyć najlepszy wynik frekwencyjny w całej lidze. - Rzucamy tym samym wyzwanie klubom z Gorzowa, Wrocławia i Grudziądza, gdzie w niedzielę także odbędą się ligowe spotkania. Mobilizujemy fanów, by to u nas frekwencja była najwyższa. Kluby za pośrednictwem Twittera potwierdziły nam, że przyjmują to wyzwanie - mówi Rafał Dobrowolski odpowiedzialny za marketing w Fogo Unii.
Zainteresowanie niedzielnym meczem w Lesznie jest ogromne. Kibice zatęsknili za żużlem, gdyż inauguracyjny mecz z Betardem Spartą Wrocław został przed dwoma tygodniami odwołany. - Ze sprzedaży biletów jesteśmy zadowoleni. Mogę zdradzić, że na trzy dni przed meczem pięć tysięcy kibiców zaopatrzyło się już w wejściówki na ten hitowy pojedynek. Jesteśmy dobrej myśli jeżeli chodzi o naszych kibiców i wierzymy w to, że stadion im. Alfreda Smoczyka zapełni się ponad 10 tysiącami widzów. Z pewnością ich doping przyda się żużlowcom, a jak doskonale wiemy, kibice są naszym ósmym zawodnikiem. Ich obecność zawsze gwarantuje świetną atmosferę - podkreśla Dobrowolski.
Frekwencja powinna być tym lepsza, że na niedzielne popołudnie zapowiadane są korzystne warunki pogodowe. Nie ma więc ryzyka, by deszcz storpedował plany gospodarzy.
ZOBACZ WIDEO Deklasacja! Siedem goli FC Barcelona! Zobacz skrót meczu z Osasuną [ZDJĘCIA ELEVEN]