Impel Wrocław utworzył internetowy market klubowy

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Impel Wrocław uruchomił własny internetowy market klubowy. Od teraz robiąc zakupy pod adresem market.impelwroclaw.pl kibice siatkówki mogą wspierać siatkarski Impel Wrocław.

W jaki sposób działa internetowy market Impela Wrocław? Wystarczy złożyć zamówienie, a prowizja od każdego zakupu trafi na konto klubu. Klubowy Market powstał w oparciu o projekt IVOO.pl - pierwszą w polskim Internecie platformę sprzedażową, dzięki której kibice mogą wspierać kluby sportowe podczas codziennych zakupów. Stały wysoki wzrost polskiego rynku e-commerce w ostatnich latach, w połączeniu z niewykorzystanym do końca potencjałem sprzedażowym drzemiącym w klubach sportowych, stał się natchnieniem do realizacji pomysłu marketów internetowych dla klubów sportowych. Ten model wsparcia klubu jest niezwykle prosty, a przede wszystkim nie niesie żadnych dodatkowych kosztów dla kibiców. Kupując produkty takie jak obuwie, odzież, a wkrótce wiele innych, można "przy okazji" nieść wsparcie klubowi. W ofercie marketu klubowego na http://market.impelwroclaw.pl znajduje się aktualnie ponad 5000 modeli markowego obuwia oraz szeroka gama firmowej odzieży. Oferta jest dynamicznie aktualizowana i wkrótce planowane jest poszerzenie jej o kolejne kategorie, takie jak książki, filmy, muzyka czy gry komputerowe. - Jesteśmy klubem, który korzysta z najnowszych trendów i chce być bliżej swoich sympatyków. Nasi kibice mają możliwość zakupu biletów na mecze zespołu Impel Wrocław w Internecie i w punktach stałych, takich jak salony sieci Empik, Saturn, Media Markt i innych. Kolejnym krokiem jest silniejsza aktywność w Internecie i obszarze e-commerce, co wzbogaci interakcje na płaszczyźnie klub-kibice - mówi Jacek Grabowski, prezes Impel Volleyball S.A. Michał Owsianowski, Project Manager IVOO dodaje, że projekt Marketów Klubowych otwiera przed klubami nowe możliwości, których samodzielna realizacja byłaby wręcz niemożliwa do wykonania. - Kluby sportowe mają ogromny potencjał drzemiący w tysiącach konsumentów emocjonalnie związanych z marką. My pozwalamy ten potencjał uwolnić tak aby każda strona osiągnęła swoje korzyści - powiedział Owsianowski. Z technologii IVOO korzysta już obecnie 16 polskich klubów sportowych. Są wśród nich między innymi Korona Kielce, Arka Gdynia, Stelmet Falubaz Zielona Góra czy Energa Czarni Słupsk.

Źródło artykułu: