Sieć sklepów budowlano-dekoratorskich podpisało umowę na najbliższe dwa lata, a więc obejmie ona eliminacje do mistrzostw świata 2018 i sam turniej w Rosji.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego sponsora dla reprezentacji Polski. Od dawna obserwujemy duże zainteresowanie drużyną narodową, coraz więcej firm zaczyna dostrzegać możliwości, które daje sponsoring reprezentacji. Udany występ podczas mistrzostw Europy we Francji tylko spotęgował ten trend. Decyzja o inwestycji w sponsorowanie reprezentacji Polski przez Leroy Merlin, to kolejny dowód zaufania do drużyny narodowej, która już za niespełna miesiąc rozpocznie eliminacje do mistrzostw świata - powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
Leroy Merlin otrzymało prawo do posługiwania się tytułem "oficjalnego sponsora reprezentacji Polski" oraz "oficjalnego sponsora reprezentacji Polski do lat 21". Ponadto firma uzyskała prawo do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski.
Logo firmy pojawi się także na nośnikach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w naszym kraju, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.
ZOBACZ WIDEO Grzegorz Hedwig: Liczyłem na lepszy rezultat (źródło TVP)
{"id":"","title":""}