Podczas konferencji prasowej ogłoszono, że PZPN i InPost przedłużyły współpracę. Firma należąca do Rafała Brzoski nadal będzie jednym z najważniejszych sponsorów reprezentacji Polski. Prezes piłkarskiej federacji Cezary Kulesza zaprosił biznesmena na spotkanie z dziennikarzami.
Brzoska zaskoczył wszystkich swoją stylizacją. Postawił bowiem na elegancką marynarkę, białą koszulę i krawat w żółtym kolorze. Do tego założył czapkę z daszkiem w tym samym odcieniu, w którym była marynarka.
- Ostatnie dwa mecze kadry prowadzonej przez Michała Probierza dały sygnał społeczności kibiców, że istnieje nadzieja na zmiany. Na te zmiany liczymy, gdyż wierzymy, że piłka jako ulubiony sport Polaków, pozostanie takim sportem na lata. Zamierzamy także promować piłkę nożną kobiet, która zyskuje coraz większą popularność - powiedział Brzoska.
Długoterminowym celem InPost, jako strategicznego sponsora, są inwestycje w rozwój młodych piłkarzy oraz koncentracja na przyszłości reprezentacji Polski.
InPost został sponsorem strategicznym Reprezentacji Polski w piłce nożnej w 2022 roku. To był największy kontrakt sponsoringowy prywatnej firmy w historii polskiego sportu. Sponsoring reprezentacji w nowatorskiej formule, która została przygotowana specjalnie dla InPost, to synergia jednych z najsilniejszych polskich marek.
Brzoska to jeden z najbogatszych Polaków. To przedsiębiorca, menedżer, inwestor i mecenas start-upów. Jest także założycielem i prezesem InPostu. Przez swoje wieloletnie działania biznesowe dorobił się ogromnego majątku, który wynosi 3,71 mld zł.
Czytaj także:
PZPN potwierdził doniesienia ws. Dariusza Dziekanowskiego
Szymon Marciniak może być pierwszym w historii. "To as w talii"