Równoległa relacja w Polsacie, Polsacie Sport i Polsacie Sport Fight osiągnęła 14,9 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,3 proc. w grupie wiekowej 4+. Ze średnim udziałem w grupie komercyjnej na poziomie 14,1 proc., Polsat zdecydowanie pokonał konkurencję, czyli TVN, TVP2 i TVP1, które uzyskały odpowiednio 9,6 proc., 7,4 proc. i 5,4 proc. udziału.
Średnio prawie czterogodzinna transmisja zgromadziła 1,3 mln widzów.
Gala KSW 43 jest też hitem w Internecie. W serwisie Youtube walka Damiana Janikowskiego jest od soboty w dziesiątce najlepiej oglądanych materiałów w Polsce.
Ponad 1,3 miliona widzów to średnia oglądalność 43 gali KSW w Polsacie, Polsacie Sport i Polsacie Sport Fight. Najwyższą widownię (prawie 1,7 miliona widzów) zgromadziła walka Michała Michalskiego i Davida Zawady
— Artur Mazur (@Art_Mazur) 16 kwietnia 2018
Łącznie na Youtube oraz Facebooku nokaut medalisty olimpijskiego na Yannicku Bahatim ma już ponad 1 mln wyświetleń.
ZOBACZ WIDEO KSW 43: Parke przeprasza Chlewickiego i chce wyrównać rachunki z Gamrotem oraz Bilmanem