VI Kongres SBP: O przyszłości sportu i biznesu sportowego z europejskim rozmachem

Materiały prasowe / materiały partnera
Materiały prasowe / materiały partnera

Międzynarodowe spojrzenie na aktualne problemy, prezentacja nowych trendów, wymiana doświadczeń pomiędzy przedstawicielami świata sportu i biznesu sportowego z Polski i Europy, to wszystko podczas VI Kongresu Sport Biznes Polska.

VI Kongres Sport Biznes Polska odbędzie się już 21-22 listopada w Hilton Warsaw City

Data listopadowej konferencji Sport Biznes Polska jest nieprzypadkowa. Zbliżający się nieuchronnie koniec roku, to najlepszy czas na podsumowanie ostatnich miesięcy, ale też pochylenie się nad planami na nadchodzący 2024, tym bardziej że przed nami rok sportowych emocji.

Kalendarz eventów Sport Biznes Polska skupia się na trzech głównych wydarzeniach - dwóch Kongresach i konferencji Sport For Brands. Podczas marcowego Kongresu zaproszeni eksperci debatowali nad tym, co czeka polski sport w nadchodzących miesiącach i jak przyczynić się do jego rozwoju. Z kolei jesienna edycja Kongresu będzie swego rodzaju klamrą spinającą tegoroczne wydarzenia SBP. W ramach spotkania organizatorzy chcą nie tylko zweryfikować wcześniejsze przewidywania, ale też zestawić je z doświadczeniami europejskich przedstawicieli branży.

Na stronie Sport Biznes Polska można już znaleźć pełny program najbliższego Kongresu. Agenda wydarzenia została przygotowana we współpracy z Radą Programową SBP, w której składzie zasiada ponad 70 ekspertów, na co dzień pełniących najważniejsze role w polskim sporcie i biznesie sportowym. Zgodnie z misją organizacji podtrzymano podział na 5 bloków tematycznych odpowiadających konkretnym sektorom branży. Fundamentem VI Kongresu będzie dyskusja o przyszłości europejskiego sportu, nowych trendach, czy też możliwościach, jakie daje transformacja cyfrowa i digitalizacja.

Pośród poruszanych tematów znaleźć można również zagadnienia związane z problemami, z jakimi wciąż mierzy się środowisko, takimi jak budowanie frekwencji (debata „Budowanie frekwencji podczas wydarzeń – jak różne dyscypliny sportowe mogą skutecznie docierać do kibiców, kreować niestandardowe działania promocyjne, a w konsekwencji osiągać wyznaczone cele?”), czy efektywność działań sponsoringowych (debata „Czy sponsoring sportu jest skutecznym narzędziem dla marek do realizacji celów sprzedażowych, promocyjnych oraz społecznych, oraz jak mierzyć ich skuteczność?”)

W agendzie nie mogło zabraknąć kwestii zbliżających się dużych wydarzeń sportowych. Podczas debaty otwierającej blok dla Sponsorów Sportu zaproszeni eksperci zastanowią się nad tym, jak Igrzyska Olimpijskie oraz EURO 2024 wpłyną na działania sponsoringowe marek, aktywacje projektów oraz wykorzystanie sportu w komunikacji z odbiorcami.

Jak zapowiadają Organizatorzy, VI edycja Kongresu Sport Biznes Polska ma umożliwić poznanie nowych perspektyw, stąd też zarówno wśród prelegentów, jak i uczestników spodziewać się można obecności przedstawicieli środowiska z całej Europy. Bez wątpienia będzie to doskonała okazja do rozwoju pod kątem merytorycznym, ale też poszerzenia sieci kontaktów zawodowych.

Po więcej informacji na temat Kongresu i biletów zapraszamy na stronę Organizatora:

https://tiny.pl/cc4bp


Partnerzy wydarzenia:
Partnerzy Strategiczni: Enea, Trefl
Partnerzy Główni: Blachotrapez, Grupa PGE, #PijKranówkę (MPWiK Wrocław), Totalizator Sportowy
Partnerzy: DNA ERA, FRENZY, MEETING15, Proxymedia Films, SPORTFIVE, Superbet Polska, STELLIS, Unia Metropolii Polskich,
Partnerzy bloków: Aktywne Miasta, Sponsoring Insight,
Partnerzy medialni: Interplay.pl, Money.pl, SportMarketing.pl, WP SportoweFakty,

Źródło artykułu: WP SportoweFakty