Gwiazda NBA z Kim Kardashian. Nowa rola zawodnika

Wikimedia Commons
Wikimedia Commons

Kim Kardashian znów zwraca się w kierunku świata sportu. Do listy sportowców promujących jej markę SKIMS dołączył Donovan Mitchell, gwiazda Cleveland Cavaliers. Koszykarz wziął udział w sesji zdjęciowej, prezentując nową kolekcję męskiej bielizny.

W tym artykule dowiesz się o:

Tuż przed rozpoczęciem sezonu NBA, Donovan Mitchell zapozował na zdjęciach w klimacie szatni sportowej, ubrany w modele bielizny Cotton i Stretch z kolekcji Kim Kardashian.

W wywiadzie dla TMZ zawodnik przyznał, że nie tylko wyglądał świetnie, ale także czuł się w nowej bieliźnie niezwykle komfortowo.

To było wyjątkowe doświadczenie, móc uczestniczyć w kampanii SKIMS dla mężczyzn na arenie - stwierdził Mitchell. - Czułem się całkowicie swobodny, co jest zgodne z ideą SKIMS. Ta bielizna zapewnia idealne wsparcie i elastyczność poza boiskiem, a jednocześnie wygląda świetnie i daje poczucie komfortu - dodał.

SKIMS, marka założona przez Kardashian w 2019 roku, szybko zdobyła ogromną popularność. Wcześniej do kampanii dołączyli również inni znani sportowcy, tacy jak Shai Gilgeous-Alexander, Candace Parker, Cameron Brink oraz Dijonai Carrington. Nawet komisarz NBA, Adam Silver, wyraził zachwyt nad marką.

ZOBACZ WIDEO: Muzyka z Harry'ego Pottera i miotła. Kabaret, jak przywitali gwiazdor

- SKIMS stało się jedną z najważniejszych marek kulturowych - przyznał. - Cieszymy się na współpracę, która przyniesie fanom NBA i użytkownikom SKIMS wyjątkowe doświadczenia oraz nowe oferty produktów premium.

Kardashian współpracuje nie tylko z zawodnikami NBA. Wśród sportowych twarzy jej marki znajdą się także Nick Bosa, Patrick Mahomes, Jude Bellingham, reprezentanci Team USA, a także wiele innych znanych gwiazd oraz sportowców uniwersyteckich.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty