Żużlowcy z Gdańska mają komfortową sytuację i jasne cele na sezon. - Mamy zawodników, nie grozi nam też zapaść finansowa. Wiemy do czego mamy dążyć. Trzeba postawić cel, a następnie go zrealizować. Naszym jest finał Nice PLŻ i to jasna sprawa. Myślimy już o kolejnym sezonie, ten to już zadanie trenera. W grudniu chcemy wiedzieć w którym miejscu jesteśmy i jakim budżetem będziemy dysponowali. Zbieramy już pieniądze na 2017 rok - powiedział Tadeusz Zdunek, prezes klubu.
Gdańszczanie tym razem mogą w spokoju przygotowywać się do sezonu. - W ostatnim czasie dzięki MOSiR-owi zamontowaliśmy nowe bandy. Mamy korzystny terminarz, którego propozycja wyszła od nas. Do tego dysponujemy młodym, ambitnym skład wspartym kilkoma doświadczonymi zawodnikami. W sprawach organizacyjnych też jest coraz lepiej. Kontaktuje się z nami coraz więcej firm i gromadzimy środki - dodał Zdunek.
Podczas konferencji ogłoszono również nowego sponsora strategicznego klubu. Została nim firma Theo Polska Sp. z o.o., oddział francuskiej firmy. Klub będzie firmował jej flagowy produkt, krople do oczu marki Hyabak. - Do współpracy przekonała nas pasja widoczna w działaniach przedstawicieli klubu oraz analiza biznesowa. Wierzę, że ta pasja doprowadzi nas do PGE Ekstraligi. To przełoży się na rozpoznawalność firmy - stwierdził Stefan Jaworski, prezes firmy.
Gdańszczanie jeszcze przed inauguracją mają mieć 50 sponsorów. - W kwietniu 2015 roku mieliśmy pierwsze deklaracje sponsorów z Klubu 200. Optymistycznym założeniem było podpisanie umów z 50 sponsorami na 2016 rok. Jeszcze nie rozpoczął się pierwszy mecz, a wiemy już że będziemy mieli 50 sponsorów, w tym 12 strategicznych. Firma Theo Polska Sp. z o.o. jest druga spoza Trójmiasta. Dziś ustaliliśmy również wszystkie szczegóły umowy z Kompanią Piwowarską, która wraca do sponsorowania klubu po trzech latach. Nie spoczywamy na laurach. W najbliższym tygodniu podpiszemy siedem kolejnych umów sponsorskich. To przerosło nasze oczekiwania - powiedział Sławomir Maczuga, członek zarządu klubu.
Renault Zdunek Wybrzeże ma nowego sponsora strategicznego. "Cel jest jasny i klarowny, finał Nice PLŻ"
W środę Renault Zdunek przedstawiło nowego sponsora strategicznego. Klub przedstawił też plany na 2016 rok. Celem jest awans do finału Nice PLŻ, w czym mają pomóc ostatnie pozytywne wiadomości wokół klubu.
Źródło artykułu: