O Annę Lewandowską walczą kolejne marki, by nawiązać z nią współpracę. Nic dziwnego, trenerka fitness ostatnio notuje wiele sukcesów (duża popularność na Instagramie, wprowadzenie własnej marki na rynek).
Jak dowiedział się portal wirtualnemedia.pl, żona Roberta Lewandowskiego została twarzą wody mineralnej i niedługo Kinga Pienińska będzie mogła chwalić się wizerunkiem gwiazdy w reklamach oraz na etykietach butelek.
Współpraca została nawiązana w szerokim zakresie. Chodzi tu nie tylko o udział trenerki fitness w spotach reklamowych, ale także w działaniach PR oraz innych formach, by zachęcić odbiorców do zdrowego trybu życia.
- Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny - powiedziała Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska.
Lewandowska ma za sobą udział w kampaniach banku BZ WBK, Gilette Venus czy Head&Shoulders. Co ciekawe, woda Kinga Pienińska podlega pod koncern Oshee Polska.
ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: Thiago Cionek przeszedł chrzest w nowej drużynie
Ale i tak o piec klas wyzsza niz te inne od ktorych " Internet oszalal".