Frekwencja w Orlen Lidze: Rekord sezonu w Łodzi

Fani żeńskiej siatkówki poprawili wynik z inauguracji Orlen Ligi. Podczas drugiej kolejki zmagań na trybunach zasiadło prawie 10 tysięcy widzów.

W tym artykule dowiesz się o:

Do pięciocyfrowej liczby widów na trybunach zabrakło jedynie 100 fanów.

Zdecydowanie największą publiką może pochwalić się starcie w Łodzi, gdzie Beef Master podejmował Imepla Wrocław. Na trybunach Atlas Areny pojawiło się aż 3700 kibiców, co jak na razie jest najlepszym wynikiem w sezonie. Tysiąc osób mniej obserwowało hitowe starcie w Sopocie pomiędzy mistrzem a wicemistrzem kraju.

Na wyróżnienie zasługują także fani Siódemki SK bank, którzy w poniedziałkowy wieczór niemal w komplecie zapełnili Arenę Legionowo i żywiołowo dopingowali swój zespół przez ponad 2,5 godziny.

2. kolejka Orlen Ligi:
Atom Trefl Sopot - Tauron MKS Dąbrowa Górnicza - 2600 widzów
Siódemka SK bank Legionovia - Polski Cukier Muszynianka Fakro Bank BPS Muszyna - 1900 widzów
Beef Master Budowlani Łódź - Impel Wrocław - 3700 widzów
Chemik Police - PGNiG Nafta Piła - 1000 widzów
Pałac Bydgoszcz - BKS Aluprof Bielsko-Biała - 700 widzów

Łącznie na trybunach w 2. kolejce Orlen Ligi: 9 900 widzów.

Średnio jeden mecz 2. kolejki Orlen Ligi obejrzało: 1 980 widzów.

Łącznie na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2013/14:
 17 200 widzów.

Średnio mecz na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2013/14 obejrzało:
 1 720 widzów.

Siatkówka na SportoweFakty.pl - nasz profil na Facebooku. Dla wszystkich fanów volleya i nie tylko! Kliknij i polub nas. Wolisz ćwierkać? Na Twitterze też jesteśmy!

Komentarze (1)
avatar
steffen
17.10.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Liga w tym sezonie zapowiada się na ciekawszą niż rok temu, więc i frekwencja powinna rosnąć. I dobrze :)