Negocjacje Barcelony z Katarczykami trwały miesiącami, ostatecznie obie strony nie dogadały się w sprawie wieloletniej współpracy i postanowiły przedłużyć umowę jedynie do końca obecnego sezonu.
Kataloński dziennik "Sport" twierdzi, powołując się na swoje źródła w klubie, że rozmowy z nowym sponsorem, którego logo ma zastąpić na koszulkach nazwę Qatar Airways, są już na ukończeniu. Według gazety, Barcelona szuka takiego rozwiązania, aby Katarczycy, ustępując innej firmie miejsca na koszulkach, pozostali sponsorem i byli aktywni w pozostałych obszarach działalności klubu. Chodzi przede wszystkim o projekt budowy nowego stadionu.
Z kolei inne hiszpańskie media twierdzą, że bardziej realne jest całkowite pożegnanie się z Qatar Airways i popisanie umowy z nowym partnerem, którym ma być koncern z rynku azjatyckiego. Za reklamę na koszulkach Barcelona będzie dostawała rocznie minimum 60 mln euro.
ZOBACZ WIDEO Bereszyński: wiedziałem, że selekcjoner mnie obserwuje (źródło: TVP SA)
{"id":"","title":""}
Kibicuj "Lewemu" i FC Barcelonie na Eleven Sports w Pilocie WP (link sponsorowany)