- Pogoń Szczecin to drużyna z ugruntowaną pozycją w najwyższej klasie rozgrywkowej. Doceniamy jej ambitną walkę o najwyższe miejsca w tabeli. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie korzystna dla obu stron i pozwoli nam uatrakcyjnić wiele ligowych spotkań. Cieszymy się, że będziemy mogli spotkać się z kibicami na Pomorzu Zachodnim - mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.
Podpisane porozumienie pozwoli firmie Cinkciarz.pl na ekspozycję brandu na stadionie w Szczecinie oraz na oficjalnej stronie internetowej klubu. Spoty sponsora będą również emitowane na telebimie stadionowym podczas każdego meczu rozgrywanego w Szczecinie. Strony zdecydowały się także na przeprowadzanie wspólnych akcji promocyjnych, skierowanych do kibiców. Zaangażowani w nie będą m.in. zawodnicy Pogoni Szczecin. Do promocji wydarzeń będą wykorzystane media społecznościowe oraz Cinkciarz TV.
- Cinkciarz.pl jest już uznaną marką i firmą, która docenia wartość promocji poprzez sport. Jesteśmy zadowoleni z pozyskania silnego sponsora i wierzymy, że ta współpraca nas wzmocni - mówi Jarosław Mroczek, prezes Pogoni Szczecin.
Tylko w lipcu Cinkciarz.pl podpisał umowy sponsorskie z Ruchem Chorzów, Jagiellonią Białystok, Wisłą Płock oraz reprezentacjami Polski w koszykówce. W ostatnich dniach spółka zawarła kolejny kontrakt, tym razem z Zagłębiem Lubin. Serwis wymiany walut online jest także sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, Chicago Bulls, Polskiej Ligi Koszykówki, Stelmetu BC Zielona Góra oraz Cracovii.
ZOBACZ WIDEO: Strata punktów wyjdzie kadrze na dobre? "Będziemy mocniejsi"