W tygodniu władze Arki Gdynia poinformowały, że w sezonie 2016/2017 partnerem strategicznym klubu będzie miasto Gdynia. Przedstawiciele ratusza zdecydowali się mocno wesprzeć klub po awansie do Ekstraklasy. Na działalność w II połowie 2016 roku, klub otrzyma w ramach promocji miasta niemal 4 miliony złotych.
- W tym roku Gdynia obchodzi swoją 90. rocznicę urodzin. Cieszę się, że udało nam się w tym wyjątkowym roku, sukcesem uświetnić nierozerwalną więź Arki i Gdyni. W tych lepszych momentach, ale i tych gorszych, Gdynia zawsze była z nami - mówi Wojciech Pertkiewicz, prezes żółto-niebieskich.
Tak prezentują się stroje Arki na nowy sezon w @_Ekstraklasa_ pic.twitter.com/Z29epO4Ukg
— Arka Gdynia (@ArkaGdyniaSSA) 16 lipca 2016
W sobotę działacze Arki Gdynia zaprezentowali nowe koszulki, w których piłkarze będą występowali w sezonie 2016/2017. Na razie w centralnym miejscu znajduje się miasto Gdynia, ale klub robi wszystko, by znaleźć nowego, tytularnego sponsora.
- Nie da się ukryć, że nasza gra w Ekstraklasie jest magnesem. Prowadzimy wiele rozmów z potencjalnymi kandydatami. Jest kilka firm, które zgłasza swoje zainteresowanie. Negocjacje nie są jednak łatwe i trzeba do wszystkiego podchodzić z chłodną głową - tłumaczy prezes Arki Gdynia.
- Uważam, że jesteśmy w stanie przyciągnąć firmę, która działa na ogólnopolskim rynku. Prowadzimy rozmowy też z takimi podmiotami - przyznaje Pertkiewicz.
ZOBACZ WIDEO Nowy sponsor Ekstraklasy, czyli stawiamy na rozwój (źródło TVP)
{"id":"","title":""}